آج کے دور میں اسٹارٹ اپ بزنس کی ناکامی کی 10 اہم وجوہات

کاروبار شروع کرنا ،وراثت میں ملے یا قائم کردہ کاروبار کو سنبھالنے سے زیادہ خطرناک ہو سکتا ہے۔ اس عمل میں غلطیاں ہونے کے امکانات ہیں۔ چونکہ بہت سے نئے کاروبار شروع کرنے والوں کے پاس تجربہ نہیں ہے، اس لیے وہ اکثر اپنے کاروبار کو بڑھانے میں مشکل محسوس کرتے ہیں۔

نتیجے کے طور پر، ان کے کاروبار مشکلات پر قابو پانے میں ناکام رہتے ہیں اور کاروبار پہلے سال میں ہی ناکام ہو جاتا ہے۔ تاہم، جب مناسب طریقے سے منصوبہ بندی کی جائے تو، ان رکاوٹوں سے بچا جا سکتا ہے اور کاروباری افراد اس عمل میں پہلے سے کی گئی غلطیوں سے سیکھ سکتے ہیں۔

اس طرح، ہم نے 10 عام وجوہات کی ایک فہرست مرتب کی ہے جو آپ کو بتائے گی کہ زیادہ تر اسٹارٹ اپ پہلے سال میں کیوں ناکام ہوجاتے ہیں۔
pexels-photo-6476254.jpeg



۔منصوبہ بندی کا فقدان

کئی اسٹارٹ اپ اپنے کاروبار کے لیے طویلمنصوبہ بندی نہیں بناتے ہیں۔ وہ صرف ایکپروڈکٹیا سروس کے لیے ایکآئیڈیا کے ساتھ شروع کرتے ہیں اور حالات کو سنبھالتے ہی ان کے راستے میں آتے ہیں۔ اس سے قطع نظر کہ آپ کا آئیڈیا کتنا ہی اچھا ہے، اسٹارٹ اپ شروع کرنے سے پہلے پلان بنانا آپ کا پہلا قدم ہونا چاہیے۔ مناسب منصوبہ بندی کے ساتھ، آپ کو ان تمام عوامل کا اندازہ ہو جائے گا جو مستقبل میں آپ کے کاروبار کو متاثر کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو فیصلے لینے میں بھی مدد دے گا اور آپ کے خیال کو سمت دے گا۔

غیر حقیقی اہداف کا تعین کرنا۔

ایک عام غلطی جو بہت سے نئے اسٹارٹ اپس کرتے ہیںان میں غیر حقیقی اہداف کا تعین کرنا بھی شامل ہے۔ تیزی سے کاروبار کی پیمائش کرنے کے مقصد کے ساتھ وہ ایسے اہداف طے کرتے ہیں جو حاصل نہیں ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ایکیا دو کلائينٹس(گائک) حاصل کرنے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ نے پہلے ہی مارکیٹ میں اپنی موجودگی کو نشان زد کر دیا ہے۔ مارکیٹ کی طلب کیبنیاد پر چھوٹےچھوٹے اہداف مقرر کریں جو آسانی سے حاصل کیے جا سکیں۔ جیسا کہ آپ مارکیٹ میں موجودہ رجحانات کے بارے میں جانیں گے، اپنے اسٹارٹ اپ کے آئیڈیا کی توثیق کریں اور اپنے کاروبار کو آہستہ آہستہ بڑھانے کے لیے چھوٹے اہداف بنائیں۔

مارکیٹ کو نہ سمجھنا۔

چاہے آپ مقامی مارکیٹ میں داخل ہونے کا ارادہ کر رہے ہوں یا عالمی مارکیٹ پر قبضہ کر رہے ہوں، مارکیٹ کو صحیح طریقے سے نہ سمجھنا آپ کے کاروبار کی ناکامی کا سبب بن سکتا ہے۔ با معنی اختراعات یا افزائش کو آگے بڑھانے کے لیے مارکیٹ کے بارے میں اچھی سمجھ کی ضرورت ہے۔ چونکہ مارکیٹ انتہائی پیچیدہہو سکتی ہے، پہلے دوسرے اسٹارٹ اپس کے کاروباری سفر کا تجزیہکر کے مارکیٹکی معاملو ماتحاصل کرنے کی کوشش کریں۔ ان عوامل کی نشاندہی کریں جنہوں نے ان کی کامیابی میں مدد کی اور جن کے نتیجے میں ناکامی ہوئی۔ جمع کردہ معلومات کی بنیاد پر، ایک حکمت عملی بنائیں جو آپ کو چیلنجوں کا سامنا کرنے اور سلیز چلانے کے لیے تیار کرے۔

مالی منصوبہ بندی۔

کاروبار چلانے کے لیے پیسے کی ضرورت ہوتی ہے۔ پیسے کے بغیر، آپ توقع نہیں کر سکتے کہ آپ کا کاروبار مؤثر طریقے سے کام کرے گا اور ترقی کرے گا۔ اسٹارٹ اپ کو چلانے کے لیے اچھی مالی منصوبہ بندی ضروری ہے۔ بہت سے اسٹارٹ اپ ابتدائی مہینوں میں منافع نہیں کماتے ہیں۔ یہ کاروباری مالکان پر تنخواہوں کی ادائیگی اور آپریشنل اخراجات کو پورا کرنے کے لیے بہت دباؤ ڈال سکتا ہے۔ اس طرح، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس مارکیٹ کی مشکل صورتحال میں بھی زندہ رہنے کے لیے کافی رقم موجود ہے۔

تھک جانے۔۔

کاروبارشروع کرنے کا مطلب محنت کے دنوں کا ہے۔ بہت سے نئے کاروباری افراد کام اور زندگی میں توازن کی کمی کی شکایت کرتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، وہ خود کو جلا کر محسوس کرتے ہیں اور اپنے خواب کی تکمیل کے لیے جذبے سے کام کرنے سے قاصر ہیں۔ تاہم، راستہ کھونے کے بجائے، نئے کاروباری افراد کو دباؤ میں بہتر فیصلے کرنا سیکھنے کی ضرورت ہے۔ توجہ مرکوز اور منظم رہنے سے آپ کو اپنے کام کو اپنے مقاصد کے ساتھ ہم آہنگ کرنے میں مدد ملے گی۔ یہ آپ کو مشکل حالات میں تناؤ یاجلن محسوس کرنے سے مزید روکے گا۔

ٹیم کی کارسازی۔

ہر کاروبار کو ایک ٹیم کی ضرورت ہوتی ہے جو اس کی ترقی میں اپنا حصہ ڈال سکے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو اپنے سٹارٹ اپ میں متعدد عہدوں کے لیے لوگوں کی خدمات حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ مثالی طور پر، نئے کاروبار محدود افرادی قوت کے ساتھ اچھا کام کر سکتے ہیں۔ مارکیٹ کی طلب کی بنیاد پر، آپ آہستہ آہستہ مزیدعملے کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔ تاہم، اضافیعملے کی خدمات حاصل کرنے سے پہلے، یہ دیکھنے کے لیے مکمل جانچ پڑتال کریں کہ آیا موجودہ عملہ متعدد ذمہداریاں نبھا سکتا ہے۔ انتہائی پیداواری ملازمین کے ساتھ ایک چھوٹی ٹیم کے کامیاب ہونے کا امکان بہت کم پیداواری صلاحیت والی بڑی ٹیم سے زیادہ ہوتا ہے۔ اس طرح، اپنے ملازمین سے اچھا سلوک کریں اور انہیں مزید محنت کرنے پر مجبور کریں۔

آن لائن موجودگی ۔

سوشل میڈیاپلیٹفارمرز کے بڑھتے ہوئے استعمال کی وجہ سے صارفین ایسے کاروباروں سے مصنوعات خریدنے کو ترجیح دیتے ہیں جن کی آن لائن موجودگی اچھی ہے۔ لوگ نئے برانڈز، مصنوعات اور خدمات تلاش کرنے کے لیے سوشل میڈیا کو استعمال کرتے ہیں۔ آف لائن مارکیٹنگ پر توجہ مرکوز کرنے کے علاوہ، آن لائن موجودگی کے لیے حکمت عملی بنائیں۔ باقاعدگی سے پوسٹ کرنے اور سوشل میڈیاپر لوگوں کے ساتھ بات چیتکر کے، آپ ایک اچھی کسٹمر بیس بنا سکتے ہیں۔ تاہم، آن لائن لوگوں کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے سوشل میڈیا پر زیادہ سے زیادہ لوگوں کی توجہ حاصل کرنے کے لیے، اپنے برانڈ کی شخصیت کے ساتھ اپنے لہجے کا میل کرنا یقینی بنائیں۔

ضرورت سے زیادہ حسب ۔

زیادہ کاروبار حاصل کرنے کی کوشش میں، نئے سٹارٹ اپ اکثر اپنے صارفین کے تمام مطالبات کو پورا کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ تاہم، یہ ہر وقت نتیجہ خیز ثابت نہیںہوسکتا ہے۔ اگرچہ حسب ضرورت کے کچھ اختیارات دینا قابل قبول ہے، لیکن اپنے گاہکوں کو مطمئن کرنے کے لیے اپنے راستے سے باہر نہ جائیں۔ اپنی مصنوعات اور خدمات کی اصلیت کو برقرار رکھنے کی کوشش کریں۔ صرف ان مصنوعات کے لیے حسب ضرورت اختیارات کا وعدہ کریں جو آپ وقت پر فراہم کر سکتے ہیں۔ مزید ، حسب ضرورت پیش کرتے وقت، چیک کریں کہ اس میں شامل لاگت استعمال کیےگئے وسائل کو جائز قرار دیتی ہے یا نہیں۔

غلط شراکت داری۔

کئی نئے کاروباری افراد کو اسٹارٹ اپ شروع کرنے کے لیے ایک پارٹنر کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک مضبوط شراکت داری آپ کو اپنے اہداف کو حاصل کرنے اور اپنے کاروبار کو بڑھانے میں مدد دے سکتی ہے۔ تاہم، غلط شراکت داری میں شامل ہونے کے آپ کے کاروبار کے لیے الٹا نتائج ہو سکتے ہیں۔ اس طرح، کاروباری پارٹنر کا انتخاب کرنے سے پہلے، چیک کریں کہ آیا اس شخص کو مصنوعات اور مارکیٹ کے بارے میں مناسب علم ہے۔ مزیدبرآں، شراکت داری کی بنیاد پر، اپنے فرائض، ذمہ داریوں اور منافع کا اشتراک کریں۔ تمام شرائط کے ساتھ ایک واضح کاروباری منصوبہ رکھنا آپ کے کاروباری پارٹنر کے ساتھ مستقبل کے تنازعات سے بچنے کے لیے مفید ہو سکتا ہے۔

تاثرات سے ہچکچاہٹ

تاثرات کے لیے کھلا رہنا آپ کے نئے کاروبار کو بہتر بنانے اور بڑھانے کا ایک اچھا طریقہ ہو سکتا ہے۔ جب کہ بہت سے نئے کاروباری افراد رائے کو مثبت انداز میں لیتے ہیں، کچھ تنقید کیے جانے کے خوف کی وجہ سے فیڈ بیک لینے سے ہچکچاہٹ محسوس کرتے ہیں۔ مایوسی محسوس ہونے کی بجائے، تنقید کو دوسروں کے نقطہ نظر سے سیکھنے کا موقع سمجھیں۔ اپنے ملازمین، دوستوں، خاندان کے اراکین اور گاہکوں سے آپ کے پروڈکٹ کی جانچ کرنے اور رائے دینے کو کہیں۔ ان کی رائے کو سمجھیں اور دیکھیں کہ آپ اپنی مصنوعات کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں۔ مزیدبرآں، نئے گاہکوں سے باقاعدگی سے فیڈ بیک حاصل کرنا آپ کو مارکیٹ کے تازہ ترین رجحانات اور آپ کے برانڈ سے صارفین کی توقعات کے بارے میں بتانے میں مدد گار ہو تا ہے۔​
 

Forum statistics

Threads
4,185
Messages
4,227
Members
103
Latest member
Svetlesw
Back
Top